Moje Biuro


Program „Moje Biuro Rachunkowe”, jest bardzo prostym w obsłudze, rozszerzeniem popularnego arkusza kalkulacyjnego firmy Microsoft: EXCEL 11 (Office 2003), 12 (Office 2007 - 32 bit) i 14 (Office 2010 - 32bit).

Korzystając z ogromnych możliwości środowiska Windows, pozwala on na komfortowa pracę w trybie WYSIWYG (to, co widzisz, otrzymasz na wydruku). Wszystkie ewidencje i zestawienia, są odpowiednio zaprojektowanymi arkuszami Excela. Dołączony program, polskie menu, okna dialogowe, pasek narzędzi i wbudowany system pomocy (Help), na tyle ułatwiają obsługę arkuszy, że może z nich korzystać nawet początkujący użytkownik Windows i Excela. Arkusze deklaracji (PIT-5, PIT-4, PIT 8A, PIT-8B, PIT-11, PIT-27, VAT-7) wypełniane w programie, a także Księga Przychodów, Rejestry VAT odpowiadają aktualnym wymogom przepisów podatkowych i mogą być, po wydrukowaniu, przesyłane do Urzędu Skarbowego. Deklaracje ZUS (zgodne z wymogami reformy ubezpieczeń społecznych) można eksportować do Programu Płatnika.

Wymagany sprzęt oraz oprogramowanie:

  • Komputer z procesorem Pentium i pamięcią RAM 256 MB (znacznie lepiej 512 MB). Ok. 25 MB miejsca na dysku.
  • Dowolna drukarka: igłowa, atramentowa lub laserowa.
  • Windows XP(wraz z SP3)/Vista/7/8/10 (x86/x64).
  • MS Excel 2003, 2007 (SP3) lub 2010 (Tylko wersje 32 bitowe).